Van Nederland naar Metz

15 augustus 2014 - Metz, Frankrijk

Vanmorgen om 10:30 uur vertrokken vanaf Grave, we hebben lekker rustig ontbeten en zij toen rustig gaan rijden richting Venlo daar zijn we de grens over gegaan richting Trier. Vervolgen door Luxemburg heen gereden en aangekomen in Metz, hier wilden wij op de camperplek staan echter was deze reeds meer als vol, dan maar op de camping welke ook al aardig volliep! Direct werden we door verschillende mensen aangesproken over (onze) camper... Kwamen nog met een oudere man ingesprek die vorige week net zijn nieuwe Laika bij Ron had gekocht.... Eerst was het lof maar al snel kwam er een andere plaat op... Meneer ergerde zich ook al aan de firma... Ik heb hem gezegd dat dit mij niet onbekend voorkwam! zelfde ergernissen met vieze kleding erin werken en ga zo maar door.. Meneer wilde graag weten hoe de tafel naar beneden moest wij gekeken en uiteindelijk kwam Henny er achter.... Nu filmpje kijken en morgen Metz bezoeken en dan overmorgen weer verder! Het gaat mooi en doen het lekker rustig aan... Beetje 95 km op de klok... Gait mooi... Groeten vanuit Metz...