Naar Lago Maggiore

3 september 2014 - Angera, Italië

In Italië zijn we dus om nog even op 2 reisblogs eerder integaan. Langzaam beginnen we omhoog te klimmen en gaan vandaag weer verder. Op deze camping was niet veel te doen en niet veel mensen, gelukkig ben je met zijn tweeën maar zoals op de vorige avond hebben we het op de camping nog super gezellig gehad met 6 ander Nederlanders. Lekker met elkaar drankje , pizza besteld , leuke afsluiter dus.

Dag erop met boot over meer geweest en wat eilandjes bezocht en plaatsen. Helaas begon het weer wat minder te worden en uiteindelijk te regenen. Dus werd het binnen zitten en op naar vaste wal. Hier besloten om nog echt ef lekker uit eten te gaan en te proeven van de Italiaanse keuken. Een Nederlandse vrouw die hier woont vroegen waar je lekker kon eten en wees ons de weg naar een goed restaurant , en ze had gelijk het was er heerlijk!! We wisten dat de bussen niet meer reden en hadden al besloten om dan maar een taxi te bestellen omdat het maar 4 km was. Tegen ober gezegd dat we beneden nog ef lekker wat drinken en of zij voor ons taxi wouden bestellen. Nou dat bleek niet zo gemakkelijk te zijn , de jonge eigenaar had wel 4 taxi's gebeld maar niemand reed of waren bezet, uiteindelijk zou er 1 uit Milaan moeten komen maar dan moesten wij zijn kilometers betalen, ja doeiiiiiii!!! Dan gaan we wel liften zeiden we. Uiteindelijk vond de jonge eigenaar het zielig voor ons en heeft ons zelf naar huis gebracht!!wat een wereld restaurant zeg! Dus had hij nog een Extraatje op deze avond aangezien hij ook zo weer teug was.