Van Antibes naar Pisa

1 september 2014 - Viareggio, Italië

Zo hé tijd geleden al maar valt toch tegen om dit bij te houden met name door of geen WiFi, of te weinig tijd of geen zin.

Dus vandaar nog een kort reisverslag vanaf hier.

Na heel wat mooie dagen in Antibes , veel gezien ,gedaan zijn we naar Italie gereden via de kustweg. Hier op camping aangekomen in Viareggio . Veel Nederlanders ineens  te zien en ook jonge stellen....net als wij dus. Geïnstalleerd en lekker gezwommen in zwembad en volgende dag naar Pisa.

Maar wel een gebroken nacht . Een regen dat er viel en een onweersbui heeft hier uren over de camping gedonderd! Ik dacht dat de camper en al zo met de poten weg zou glijden de camping af whaaaaaaaaa dus uiteindelijk heb ik wacht gehouden in bed oft goed ging, hoefde niet natuurlijk want Marcel lag lekker te knorren!

Volgende dag lekker brak maar we gingen naar Pisa! Eerst vanuit camping  met bus en toen met trein verder. Mooi om stad eens gezien te hebben en vooral de scheve toren natuurlijk, na deze dag weer 500 foto's verder...Dag erop op met de vouwfietsen naar het strand geweest , dit leek net op Nederland. In de duinen , zandstrand en enorme drukte.

Hier werd je gek gemaakt van de gekleurde verkopers die op strand liepen, Beer, ice Cream etc werd er aldoor geroepen , sunglasses , kleden , loombandjes alles werd er te koop aangeboden. Maar er was een zee, veel zon en dus lekker genieten.