De Rijn Loreley

6 september 2014 - Sankt Goar, Duitsland

Besloten te hebben om vandaag te rijden , het weer werd minder in Italië dus dan maar reisdag van maken. Aangezien PaMa het zo leuk vinden op de camping bij de Loreley aan de Rijn dachten we dat moeten we ook maar x zien.

Toen we dan ook sochtends wegreden hadden we gezegd dat we nog eerst onderweg elders in Duitsland zouden slapen want het was net ef te ver voor 1 dag, maar alles verliep prima en toen maar besloten om in 1 x door te gaan ging ja zo mooi!

Tja en als je er bijna bent dan weet je er komt nog wel wat....ja tunneltje 3.20 en nu??? Thuis opgemeten dat we 3.05 waren plus marge 3.10 .Maar eerder een x voor een tunnel gestaan en begon de twijfel ook toe te slaan omdat er nog een schotel op het dak zit die we niet gemeten hebben ,toen een andere route genomen. Dus ook nu voor alle zekerheid maar omgedraaid en weer 20 minuten verder. En we waren al 17% gedaald om hier te komen ,vreselijk!!die smalle wegen naar benden waar maar 1 kan rijden  pfffff dus ook weer 17% omhoog! voor de camper gelukkig een makkie maar voor mij/ ons niet . Maar ook dit hebben we gehaald en om 20.15 kwamen we aan.

Stonden vierderangs wat een drukte op de camping nog , je had er geen last van want hij was zeer breed opgezet de paden. Volgende dag zag marcel een plekje vooraan sochtends dus zijn we daar naar toe gereden en stonden aan het water.

Mooi om te zien die stroming , die boten! Voor vandaag ebikes gehuurd en lekker aan fietsen geweest rondom de Rijn , mooie tocht en weer was smorgens prima blauwe lucht en zon, helaas smiddags regen gehad en moesten half uur schuilen maar het was niet koud.